Esteu aquí

El dilluns 7 de març, primer dia de festa local de l'any al Prat

L'altra festivitat local d'enguany serà el 26 de setembre, dia de Sant Cosme i Sant Damià, per Festa Major

divendres, 4 març, 2011 - 11:00

Dilluns 7 de març és el primer dia de festa local a la nostra ciutat. El segon festiu serà el 26 de setembre, Sant Cosme i Sant Damià, amb motiu de la Festa Major del Prat.

Enguany, la Segona Pasqua no pot ser festivitat local perquè la Generalitat l'ha decretat com a dia festiu a tot Catalunya, per la qual cosa l'Ajuntament ha hagut de fixar una altra festa local, i la data triada ha estat el 7 de març.

L'Ajuntament del Prat va aprovar que el 7 de març fos festiu per facilitar la conciliació de la vida personal i laboral de la ciutadania pratenca que treballa a la capital catalana, ja que a Barcelona (i a molts altres municipis metropolitans) aquest dilluns també és festa.

A més, el 7 de març és el dilluns de la setmana de vacances d'hivern escolars, fet que ajudarà encara més a conciliar vida familiar i laboral a les persones amb fills o filles escolaritzades.

Consulteu el calendari festiu de 2011 al Prat.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 30 desembre, 2025 - 10:30

Ja es poden comprar els abonaments a preu reduït per a residents de la ciutat per al festival d’electrònica SOUNDIT!

L’esdeveniment musical es durà a terme els pròxims 17 i 18 de juliol, de 16 h...

dilluns, 29 desembre, 2025 - 08:45

Mites sobre la menopausa

Allau de participació a la xerrada feta dins del cicle Aula de Salut,...

dimecres, 24 desembre, 2025 - 13:00

Porteu al Parc de Nadal la vostra targeta dels desitjos: la podeu recollir als comerços del Prat!

La proposta, adreçada als infants, combina tradició, participació ciutadana i...