Esteu aquí

El Consorci del Delta fa una crida ciutadana per netejar les platges el 16 de febrer

Per participar-hi cal inscriure's prèviament

dilluns, 10 febrer, 2020 - 10:30

El Consorci dels Espais Naturals del Delta ha fet una crida ciutadana perquè persones voluntàries ajudin a netejar les platges pratenques de Ca l'Arana, Carrabiners i Semàfor, i Remolar. L'objectiu és deixar aquestes platges preparades per a la temporada de nidificació dels ocells (de l'1 de març al 31 de juliol) i fer-ho a mà per no malmetre la vegetació i no afectar la fauna.

L'activitat, que és gratuïta i està pensada per a tots els públics, es farà el diumenge 16 de febrer al matí. El dia abans, dissabte 15, es farà la neteja a la platja del Remolar corresponent al terme de Viladecans.

Com inscriure's?

Per participar-hi cal inscriure's prèviament, ja que hi ha places limitades. Les inscripcions es tancaran el dia 13 de febrer i es poden fer trucant al 934 793 201 o enviant un correu a administracio@consorcidelta.org

El Consorci recomana dur roba i calçat adequats, esmorzar i aigua (evitant envasos d'un sol ús). Els materials necessaris per dur a terme la neteja, com guants, pinces i sacs, els subministrarà l’organització.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 3 octubre, 2025 - 12:30

Estrella Damm i el Gremi de Restauradors del Prat celebren la 2a edició de la ruta de tapes ‘Del Prat al plat’

Del 3 al 19 d’octubre, 24 establiments del municipi oferiran tapes creatives...

dijous, 18 setembre, 2025 - 10:00

Arriba la segona edició de la ruta de tapes ‘Del Prat al plat’

L’esdeveniment gastronòmic se celebrarà del 3 al 19 d’octubre

dilluns, 8 setembre, 2025 - 15:45

Arrenca un nou curs de visites guiades gratuïtes als espais naturals del Prat de Llobregat

Cada diumenge el Consorci dels Espais Naturals del Delta del Llobregat...