Esteu aquí

El Consell Municipal de les persones amb Diversitat Funcional proposa accions per celebrar les seves jornades

La trobada va ser en format presencial per primera vegada al 2021

El Tinent d’alcalde de Serveis i Ciutadania, Quim Bartolomé, presidint el Consell de les persones amb Diversitat Funcional

divendres, 12 novembre, 2021 - 15:00

El passat dijous 11 de novembre el Consell Municipal de les persones amb Diversitat Funcional va celebrar la segona reunió d’enguany amb l’objectiu de proposar diferents accions per celebrar el 3 de desembre, el seu dia internacional.

Per la seva commemoració es duran a terme les jornades de les persones amb diversitat funcional, iniciativa que forma part de l’estratègia per fer visible la realitat de la diversitat funcional a la ciutat. Les propostes de les persones integrants del consell van ser recollides pel personal tècnic de l’Ajuntament i pel Tinent d’alcalde de Serveis i Ciutadania, Quim Bartolomé.

A la sessió es va acordar que les jornades es celebraran durant la primera setmana de desembre. El programa d’activitats es tancarà al llarg dels proper dies.

Per altra banda, el Consell Municipal va valorar com a punt essencial potenciar el treball conjunt de totes les entitats i associacions que treballen per aconseguir promocionar l’accessibilitat i la inclusió a la ciutat.

Podeu consultar tots els projectes que s’estan duen a terme a la ciutat i que involucren als nostres ciutadans/es amb diversitat funcional al següent enllaç.

Podeu posar-vos-hi en contacte presencialment, adreçant-vos a l’equipament Cases d’en Puig, per telèfon (93 379 00 50, extensió 5600) o per correu electrònic a diversitatfuncional@elprat.cat

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 22 maig, 2025 - 08:00

Demà arrenca el període de preinscripció per als cicles formatius de grau mitjà i de grau superior 2025-2026

El tràmit pot formalitzar-se fins al dijous 29 de maig

dijous, 15 maig, 2025 - 13:15

El Prat commemora el Dia contra la LGTBIfòbia amb activitats per a tota la ciutadania

El hashtag #OrgullPrat tornarà a ser el fil conductor de totes les accions a...

dimecres, 14 maig, 2025 - 11:30

Els ajuts de menjador escolar per al curs 2025-2026 es podran tramitar del 15 al 31 de maig

La sol·licitud només es pot fer telemàticament a través de l’aplicatiu...