Esteu aquí

El Consell dels Infants celebra els primers 10 anys de vida

La setmana passada es va celebrar al Saló de Plens la renovació d'una part dels consellers i conselleres.

dimarts, 1 desembre, 2009 - 11:15

Aquest consell de participació ciutadana, format per uns 25/30 nens i nenes d'entre 11 i 13 anys, els dóna l'oportunitat de formar part de la societat activa recollint, debatent i posant en pràctica les seves opinions, propostes i idees sobre com els agradaria que fos la ciutat on viuen.

Entre les iniciatives proposades pel Consell dels Infants durant els seus deu anys d'existència destaquen l’obertura dels patis de les escoles públiques fora de l’horari de classe i l’elaboració d’un treball sobre la qualitat de l’aigua a la ciutat i la implementació de mesures per estalviar-ne.

També foren molt celebrades les campanyes contra les deposicions dels gossos als carrers i contra l'incivisme dels conductors que aparcaven als passos de vianants.

I ara, una web
La principal novetat d'aquest any és que el Consell dels Infants ja compta una pàgina web pròpia: http://conselldelsinfants.elprat.cat

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 9 octubre, 2025 - 14:45

El programa Temps per cures incorpora noves dates de canguratge dins la seva oferta estable de serveis

Una és per una activitat de l’Oferta formativa i una altra pel proper 3 de...

dijous, 9 octubre, 2025 - 09:00

L’Institut Illa dels Banyols imparteix dos certificats professionals de nivell 1

Els cursos comencen el 10 de novembre i encara hi ha places disponibles

dimarts, 7 octubre, 2025 - 16:45

Interseccions arrenca el curs 25/26 en la seva novena edició

Nou curs, nous reptes i algunes novetats