Esteu aquí

El club de lectura Gira el món proposa el llibre 'Crímenes de hambre'

La propera sessió comptarà amb l'autor, Miguel Pajares, i amb el catedràtic Juan Sánchez-Enciso

dimecres, 23 gener, 2019 - 10:45

El 14 de febrer tindrà lloc una nova sessió del club de lectura Gira el món, que té com a objectiu la sensibilització entorn el món de la cooperació i la solidaritat.

El llibre proposat és 'Crímenes de hambre', de Miguel Pajares. Es tracta d'una novel·la negra que posa el focus d’atenció en les organitzacions econòmiques internacionals, el control de l’alimentació a nivell mundial i en el seu paper en el desenvolupament dels països.
 
En aquesta sessió el club comptarà la presència de l’autor, Miguel Pajares, doctor en antropologia social i investigador en el Grup de Recerca sobre Exclusió i Control Social de la Universitat de Barcelona. Pajares també és president de la Comissió Catalana d’Ajuda al Refugiat, a més d’autor de quatre novel·les i diferents assaigs. També hi serà present Juan Sánchez-Enciso, catedràtic de literatura, professor i escriptor.

Voleu participar-hi?

Si voleu llegir 'Crímenes de hambre' i participar en el proper Gira el món, cal que truqueu al tel. 93 379 00 50 (ext. 5600) i us facilitarem el llibre.
 

Compartir

Noticies relacionades

rua_carnaval_2026

diumenge, 15 febrer, 2026 - 12:00

L’enveja omple de festa la Rua de Carnaval del Prat

Més de dues mil persones participen en la rua de Carnaval, un dels actes més...

divendres, 13 febrer, 2026 - 12:00

Més de 3.200 entrades venudes en l’arrencada de la nova temporada de L’Artesà

La nova temporada de L’Artesà arrenca amb força i consolida el teatre...

dijous, 12 febrer, 2026 - 10:00

Oferta laboral: L’Artesà obre convocatòria per incorporar un/a tècnic/a audiovisual

La convocatòria romandrà oberta fins a l’1 de març