Esteu aquí

El carril bici de la platja es prolongarà fins al final del passeig

També es farà un camí de sauló per a vianants

Imatge virtual que mostra com quedarà l'obra un cop acabada.

divendres, 4 novembre, 2016 - 11:30

L'Ajuntament del Prat iniciarà la setmana vinent les obres de prolongació del carril bici del passeig de la platja, que arribarà fins a l'aparcament del final. També es farà un camí de sauló per a vianants. El carril bici, que ara acaba poc abans del CRAM (Centre de Recuperació d'Animals Marins), es prolongarà 1,1 km i estarà asfaltat.

Creació de dues llacunes

La tanca que separa la zona aeroportuària del passeig de la platja es desplaçarà uns quants metres cap a l'interior per donar cabuda a aquests nous espais i, a més, es crearan dues llacunes que s'ompliran naturalment amb aigua del freàtic. Tot al llarg del recorregut es plantarà vegetació pròpia del litoral i s'instal·laran bancs, papereres i fonts. 

Des del carril bici i el camí de vianants es faran accessos a la platja, a l'alçada de cadascuna de les passeres de fusta existents, amb passos zebra pintats a la calçada. Els cotxes, que ara aparquen en línia, ho faran en bateria, passant de 130 a 221 places d'aparcament. 

Les obres estaran acabades abans de l'estiu vinent. 
 

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 2 juliol, 2025 - 14:15

Fruita Baix convida a brindar pel territori amb fruita de proximitat

De l’1 al 13 de juliol, 23 restaurants del Baix Llobregat oferiran còctels...

divendres, 27 juny, 2025 - 13:30

Les entitats del Prat s’impliquen amb els objectius del Prat 2030

Més de 35 entitats socials, esportives, culturals, de veïnals i/o educatives...
Calor

dilluns, 23 juny, 2025 - 09:30

Consells per afrontar les altes temperatures

Davant la forta calor que estem vivint aquests dies, us oferim aquests...