Esteu aquí

El CAP Dr. Pujol i Capsada reobre millorat i amb més espai

Ara resta pendent la segona fase de l'ampliació i remodelació del centre

dilluns, 12 setembre, 2011 - 15:15

El Centre d’Atenció Primària CAP Doctor Pujol i Capsada, situat al barri de Sant Cosme, ha reobert les portes aquest matí després d’un període de dos mesos durant el qual ha estat tancat per les obres d’ampliació i millora. Durant aquest període s’ha dut a terme el trasllat del material sanitari i dels expedients dels pacients. A partir d’ara ha de començar la segona fase del projecte, que és la remodelació de l’antic equipament.

Els usuaris i usuàries del CAP Doctor Pujol i Capsada que durant aquests dos mesos han estat atesos als altres dos ambulatoris de la ciutat s’han trobat avui dilluns amb un equipament totalment nou. Un edifici de 2.000 metres quadrats de sòl repartits entre una planta baixa i un primer pis i on hi haurà deu consultes de medicina general, quatre de pediatria, cinc polivalents i dues d’atenció sexual i reproductiva. També hi haurà una àrea d’atenció continuada, un centre de rehabilitació i un altre de salut mental amb un total de quatre consultes. A més, un cop acabin les obres de rehabilitació de l’actual instal·lació, aquest CAP comptarà amb nous serveis com el de salut mental infantil i atenció precoç, que ara com ara resten en altres locals però no en cap ambulatori.

Amb la posada en marxa del nou equipament, ara arrencarà la segona fase del projecte de remodelació i ampliació del CAP Doctor Pujol i Capsada amb la remodelació de l’edifici antic. Les feines que executa l’Institut Català de la Salut han d’estar enllestides en un període de poc més d’un any i mig.
 

Compartir

Noticies relacionades

Rubén Barba.

dimecres, 29 octubre, 2025 - 13:15

“Aquí els infants busquen carinyo, i els en donem. Volen que els escoltin, i els escoltem”

Entrevista a Rubén Barba, director de l’Esplai GISC, que celebra mig segle d...

dimecres, 29 octubre, 2025 - 10:45

El Prat commemora el Dia Internacional contra el Càncer de Mama amb una xerrada sobre la gestió emocional del diagnòstic

L’activitat, a càrrec de la psicooncòloga Alejandra Arizu Onassis, va oferir...

divendres, 24 octubre, 2025 - 13:45

Joves del Prat donen vida al curtmetratge “Raíces Flamencas” dins del projecte Contraplà

Un grup de joves de l’Esplai GISC del barri de Sant Cosme i de l’entitat Saó Prat, han participa...