Esteu aquí

El camí del Sorral acollirà cinc bancs dissenyats per dos joves del Prat

dijous, 3 novembre, 2011 - 09:15

L'Ajuntament del Prat, els joves dissenyadors pratencs Alejandro Jiménez i Joan Marín, i l'empresa local Mármoles Cutillas han arribat a un acord per tal que es puguin instal·lar al camí del Sorral cinc bancs diferents on s'hi pugui descansar.

Jiménez i Marín han dissenyat una família de mobiliari urbà amb criteris de sostenibilitat formada per cinc variants diferents de bancs. Aquests bancs revaloritzen les restes de marbre o de granit provinents de la manipulació d'aquests materials. Aquestes restes, que seran aportades per Mármoles Cutillas, serveixen per omplir unes gàbies metàl·liques que donen suport als bancs.

Els models de bancs portaran el nom de "Relaja Prat".

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 6 maig, 2025 - 12:00

L’Ajuntament col·loca la primera pedra del primer edifici municipal d’habitatges 100% públics i de lloguer assequible de la ciutat

Aquesta promoció d’habitatge de lloguer assequible se suma a les altres dues...

dilluns, 5 maig, 2025 - 13:15

El Prat impulsa la jornada “Cultura de Pau, Diàlegs i Comunitat” per reforçar la convivència i la justícia global

La trobada inclourà taules de treball participatives per contribuir al nou...

dimecres, 30 abril, 2025 - 09:30

L’ús de pantalles en infants i adolescents protagonitza la XVI Jornada Tothom Educa

L’esdeveniment resulta un exercici ric de reflexió col·lectiva sobre un...