Esteu aquí

El camí del Sorral acollirà cinc bancs dissenyats per dos joves del Prat

dijous, 3 novembre, 2011 - 09:15

L'Ajuntament del Prat, els joves dissenyadors pratencs Alejandro Jiménez i Joan Marín, i l'empresa local Mármoles Cutillas han arribat a un acord per tal que es puguin instal·lar al camí del Sorral cinc bancs diferents on s'hi pugui descansar.

Jiménez i Marín han dissenyat una família de mobiliari urbà amb criteris de sostenibilitat formada per cinc variants diferents de bancs. Aquests bancs revaloritzen les restes de marbre o de granit provinents de la manipulació d'aquests materials. Aquestes restes, que seran aportades per Mármoles Cutillas, serveixen per omplir unes gàbies metàl·liques que donen suport als bancs.

Els models de bancs portaran el nom de "Relaja Prat".

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 5 juny, 2026 - 12:45

El Mercat Municipal del Prat acull l’exposició 'Espigolar per transformar' contra el malbaratament alimentari

L'exposició itinerant, que ja ha superat els 12.000 visitants a Catalunya, es...

dijous, 4 juny, 2026 - 12:30

El Prat presenta les actuacions finançades amb fons Next Generation per impulsar un model turístic sostenible al Delta del Llobregat

El municipi ha executat diverses intervencions en natura, mobilitat i...

dimecres, 3 juny, 2026 - 09:15

Prop de 100 infants i joves del Prat participen en una trobada per reivindicar una ciutat més sostenible

Alumnat de 12 centres educatius, docents i equips d’educació ambiental...