Esteu aquí

El bus 165 incrementarà la freqüència de pas en hores punta

A partir del 20 de maig passaran més unitats del Pratexprés

dijous, 15 maig, 2014 - 16:12

A partir del 20 de maig, l'autobús 165, Pratexprés, incrementarà la seva freqüència de pas en les hores punta, especialment de 6.30 a 8.30 h del matí, però també en franges del migdia i de mitja tarda.

Si actualment passen un 165 i un 65 de manera alterna, a partir del 20 de maig passaran dos 165 i un 65, i així successivament, amb una freqüència d'entre 5 i 7 minuts.

En hores punta, el 165 és molt més utilitzat que no pas el 65, degut a que arriba a Barcelona amb menys parades.

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) aplicarà aquesta mesura a petició de l'Ajuntament del Prat i a conseqüència de les reiterades demandes de les persones usuàries, que es queixen que el 165 va massa ple en hores punta.

 

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 8 abril, 2026 - 12:30

S’inicien les obres de millora del clavegueram del carrer Riu Túria i la reurbanització del carrer Esplugues de Llobregat

Les actuacions, que s’allargaran entre cinc i nou mesos, comportaran...

dilluns, 30 març, 2026 - 13:30

El PR3 allarga el seu recorregut fins la platja els caps de setmana i festius

Fins al 29 de setembre, el PR3 perllonga el seu trajecte fins al litoral els...

divendres, 27 març, 2026 - 14:15

La Hora del Planeta 2026 celebra 20 anys i El Prat es suma apagant la Casa de la Vila i les torres d’aigua

El municipi participarà el 28 de març en l’apagada mundial impulsada per WWF...