Esteu aquí

Diumenge es fa un alliberament de fartets obert al públic

A la bassa de la platja de Ca l'Arana

divendres, 14 octubre, 2011 - 13:56

Aquest diumenge 16 d'octubre, a partir de les 11 h i durant una hora i mitja, es durà a terme una activitat pública relacionada amb la recuperació del fartet al delta del Llobregat.

L'activitat consistirà en una explicació sobre el fartet, on viu i per què va estar a punt de desaparèixer del delta, alliberament d'un miller de fartets a la bassa de la platja de Ca l'Arana i visita guiada a la dita platja per mostrar-ne els valors naturals.

El fartet és un petit peix que va estar a punt d'extingir-se al delta. Per aconseguir la seva recuperació cal que s'estableixin poblacions autosostenibles en diferetns basses del delta.

L'activitat, organitzada pel Consorci per a la Protecció i la Gestió dels Espais Naturals del Delta del Llobregat, tindrà el punt de trobada a la torre de la Bunyola, al final del camí del mateix nom, situada a uns 20 minuts a peu des del punt d'informació dels Espais Naturals del Riu. L'activitat és oberta a tothom que hi vulgui participar.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 13 abril, 2026 - 12:30

S’inicien millores de reparació a la B-250 (Ronda Llevant) en horari nocturn

Els treballs s’executaran de nit, del 13 al 17 d’abril, i sempre es mantindrà...

dimecres, 8 abril, 2026 - 12:30

S’inicien les obres de millora del clavegueram del carrer Riu Túria i la reurbanització del carrer Esplugues de Llobregat

Les actuacions, que s’allargaran entre cinc i nou mesos, comportaran...

dilluns, 30 març, 2026 - 13:30

El PR3 allarga el seu recorregut fins la platja els caps de setmana i festius

Fins al 29 de setembre, el PR3 perllonga el seu trajecte fins al litoral els...