Esteu aquí

Dissabte, XXè Pratifolk, el festival de Cultura Tradicional del Prat

Organitzat per primera vegada per les entitats de cultura tradicional i de lleure de la ciutat

dimecres, 6 maig, 2015 - 10:15

Dissabte 9 de maig se celebrarà la XXa edició del Pratifolk, el festival de cultura tradicional, organitzat per primera vegada per les entitats de cultura tradicional i de lleure del Prat.

La jornada començarà a les 10 h, a la pl. Mestre Estalella, amb la plantada del Seguici festiu. A les 11 h començarà la seva cercavila fins al parc del Fondo d'en Peixo, on hi haurà ball de gegants i aixecada d'un castell.

Durant tot el dia el parc s'omplirà amb diferents activitats: ballada de sardanes, espai de mostra i mercadet, tallers i jocs infantils, els Diables del Prat o les actuacions musicals de la Banda Efímera, els Sittar Green i Mano's Rock.

En el marc del Pratifolk, a les 18 h, també se celebrarà el primer Dansabaix, una trobada de diferents grups dansaires del Baix Llobregat que ballaran les danses pròpies de les seves poblacions.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 30 abril, 2025 - 12:00

La pluja no va aturar les festes del barri Sant Jordi - Ribera Baixa!

Algunes de les propostes organitzades per l'AVV es van traslladar al centre...

dimecres, 30 abril, 2025 - 11:30

Nova edició del Pratifolk, la festa de la cultura popular i tradicional del Prat

La Federació d’entitats El Nus ha organitzat un programa d’activitats...

dimarts, 29 abril, 2025 - 15:00

Un any més, la Festa de la Dansa fa ballar a centenars de persones a Jardins de la Pau

Un total de 811 persones repartides entre 61 grups participants van pujar a l...