Esteu aquí

Dilluns comencen les obres de renovació del carrer d'Eusebi Soler

Es crearà una franja asfaltada per al pas de vehicles, seguint el model d'altres carrers de plataforma única del Nucli Antic

Aspecte actual del carrer d'Eusebi Soler.

divendres, 8 juny, 2018 - 09:30

Dilluns 11 de juny començaran les obres de renovació del paviment del carrer d'Eusebi Soler, al Nucli Antic. Es retiraran totes les pedres del terra i es tornaran a col·locar les que estiguin en bon estat, mentre que les danyades se substituiran. 

Es crearà una franja asfaltada per al pas de vehicles, seguint el model d'altres carrers de plataforma única del Nucli Antic. Les obres duraran uns tres mesos i tenen un pressupost d'uns 108.000 €.

Afectacions al trànsit

Les obres suposaran restriccions i canvis pel que fa al trànsit a la zona. Així, el c. Rigual canviarà de sentit de circulació de manera provisional, mentre que al c. de Jaume Casanovas i al mateix c. d'Eusebi Soler es permetrà la circulació en tots dos sentits. 

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 18 març, 2026 - 21:00

L’Ajuntament impulsa “Un Prat millor”, un pla d’actuacions intensives per reforçar el manteniment i la neteja de l’espai públic

Amb aquest pla es faran més de 6.000 microintervencions de millora carrer a...

divendres, 13 març, 2026 - 12:30

Canvis a l’R2 Sud i als Regionals per les obres entre Sitges i Garraf

Les obres obliguen a circular en via única i comportaran ajustos de...

dimarts, 3 març, 2026 - 14:00

Arrenca una nova edició de les Festes de la Carxofa amb les XVIIenes Jornades Gastronòmiques

La presentació del cartell, obra del creador pratenc Gabri Guerrero, i dels...