Esteu aquí

Dilluns comencen les obres de renovació del carrer d'Eusebi Soler

Es crearà una franja asfaltada per al pas de vehicles, seguint el model d'altres carrers de plataforma única del Nucli Antic

Aspecte actual del carrer d'Eusebi Soler.

divendres, 8 juny, 2018 - 09:30

Dilluns 11 de juny començaran les obres de renovació del paviment del carrer d'Eusebi Soler, al Nucli Antic. Es retiraran totes les pedres del terra i es tornaran a col·locar les que estiguin en bon estat, mentre que les danyades se substituiran. 

Es crearà una franja asfaltada per al pas de vehicles, seguint el model d'altres carrers de plataforma única del Nucli Antic. Les obres duraran uns tres mesos i tenen un pressupost d'uns 108.000 €.

Afectacions al trànsit

Les obres suposaran restriccions i canvis pel que fa al trànsit a la zona. Així, el c. Rigual canviarà de sentit de circulació de manera provisional, mentre que al c. de Jaume Casanovas i al mateix c. d'Eusebi Soler es permetrà la circulació en tots dos sentits. 

Compartir

Noticies relacionades

Calor

dilluns, 23 juny, 2025 - 09:30

Consells per afrontar les altes temperatures

Davant la forta calor que estem vivint aquests dies, us oferim aquests...

divendres, 20 juny, 2025 - 13:00

L'aigua de la platja del Prat manté una qualitat excel·lent

Les anàlisis realitzades el passat 16 de juny confirmen el bon estat de l...

divendres, 20 juny, 2025 - 12:30

Demà s’activen els jocs d’aigua als jardins de la Noguera

El pròxim cap de setmana es posaran en marxa els de la plaça de Louis Braille...