Esteu aquí

Dijous i divendres, treballs de manteniment del paviment al c. Lleida

Talls de trànsit, prohibicions d'estacionament i desviament d'autobusos

dimecres, 15 gener, 2020 - 14:15

Dijous 16 i divendres 17 de gener es duran a terme treballs del manteniment de la calçada del carrer de Lleida en diversos trams.

Primer tram

Entre els carrers de la Carretera de la Marina i Palamós, les obres es faran dijous entre les 7 i les 14 h. Aquest tram restarà tancat al trànsit i s'hi prohibirà l'estacionament de vehicles a la vorera del costat mar.

Segon tram

Entre els carrers de Jaume Casanovas i la Carretera de l'Aviació, les obres es faran dijous de 14 a 20 h i divendres de 7 a 20 h. Aquest tram també es tancarà al trànsit i s'hi prohibirà l'estacionament a totes dues voreres.

Aquest tall afectarà l'entrada i sortida del pàrquing municipal ubicat sota l'edifici del Cèntric, al qual no es podrà accedir mentre durin les obres.

Desviament dels autobusos 

Les línies d'autobús que passen pel carrer Lleida (PR1, PR2, PR3, 65 i 165) s'hauran de desviar amb motiu d'aquestes obres. Consulteu les afectacions a través dels plànols que trobareu més a baix.

Plànols desviament autobusos

Document (pdf - 749373 bytes)

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 13 març, 2026 - 12:30

Canvis a l’R2 Sud i als Regionals per les obres entre Sitges i Garraf

Les obres obliguen a circular en via única i comportaran ajustos de...

dimarts, 3 març, 2026 - 14:00

Arrenca una nova edició de les Festes de la Carxofa amb les XVIIenes Jornades Gastronòmiques

La presentació del cartell, obra del creador pratenc Gabri Guerrero, i dels...

dimecres, 25 febrer, 2026 - 15:15

La tortuga Rotllà, recuperada al CRAM amb el suport de l’Ajuntament del Prat, torna al mar

La ciutadania podrà seguir el periple de l’animal, que porta el nom d’un...