Esteu aquí

Declarat un episodi per alta contaminació de partícules a l'àrea metropolitana

A causa de la persistència de la intrusió de pols sahariana

dimecres, 25 abril, 2018 - 13:00

La Generalitat ha declarat un episodi per alta contaminació de partícules en suspensió a l'aire provocat per la intrusió de pols africana des de dissabte passat. La mesura afecta a una quarantena de municipis de l'àrea metropolitana de Barcelona, entre els quals el Prat.

Recomanacions

Vistos els elevats nivells de partícules PM10 es recomana a la ciutadania que moderi l'activitat física a l'aire lliure, reduir els desplaçaments en vehicle privat i anar a peu, en bicicleta o en transport públic.

No afecta al trànsit

Aquest episodi d'alta contaminació no implica activar les restriccions de trànsit a l'anomenada Zona de Baixes Emissions, perquè aquesta mesura està únicament vinculada a la contaminació per diòxid de nitrogen, que no és el cas.
 

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 22 octubre, 2025 - 13:15

L’entitat social GATS celebra 25 anys de compromís social al barri de Sant Cosme

L’entitat GATS (Grups Associats pel Treball Sociocultural) celebra enguany el seu 25è aniversari amb ...

dilluns, 20 octubre, 2025 - 09:30

En marxa una nova campanya de vacunació conjunta contra la grip i la Covid-19

Una està destinada a persones amb 60 anys o més i una altra per a infants

dijous, 9 octubre, 2025 - 14:45

El programa Temps per cures incorpora noves dates de canguratge dins la seva oferta estable de serveis

Una és per una activitat de l’Oferta formativa i una altra pel proper 3 de...