Esteu aquí

Crema una zona de canyes a la zona de Cal Monés

Els bombers hi desplacen 10 dotacions

dimecres, 22 juliol, 2015 - 14:30

Una superfície de canyes d'aproximadament una hectàrea, prop de la masia de Cal Monés, ha cremat aquest matí des de les 10.15 h. El foc ha quedat sota control cap a les 12.30 h.

L'incendi, situat prop de l'antiga carretera de l'aeroport, ha fet que els Bombers de la Generalitat hi desplacin 9 dotacions (6 camions d'aigua, un mitjà aeri i 2 vehicles de comandament) més un vehicle de suport d'Aena.

L'incendi no ha afectat cap zona habitada ni cap instal·lació aeroportuària, per bé que en determinades zones de la ciutat hi ha caigut cendra portada pel vent.
 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 21 maig, 2026 - 13:45

L’aportació de sorra a la platja finalitzarà a finals de mes, molt abans que en anys anteriors

A petició de l’Ajuntament del Prat, aquestes feines s’han avançat per poder...

dimecres, 20 maig, 2026 - 12:00

Dos projectes de modernització de les estacions de tractament milloraran encara més la qualitat de l’aigua de la ciutat

L’Ajuntament del Prat i Aigües del Prat renoven completament les membranes d...

divendres, 15 maig, 2026 - 14:45

Els centres educatius del Prat presenten propostes per millorar l’eficiència energètica del CEM Sagnier

L’acció s’emmarca dins la iniciativa “L’Escola transforma, energia per a...