Esteu aquí

Convenis amb les entitats de serveis socials i salut pública

Pensats per ajudar les persones del Prat amb més necessitats econòmiques

divendres, 13 abril, 2012 - 11:30

L'Ajuntament del Prat ha signat diversos convenis amb entitats de serveis socials i salut pública de la ciutat: Càritas Diocesana de Barcelona, Càritas de la parròquia Sant Pere i Sant Pau, Creu Roja, Saó Prat, Centre de Promoció Social Francesc Palau i Associació de Familiars d'Alzheimer.

L’alcalde del Prat, Lluís Tejedor, ha agraït la tasca que fan totes elles en un moment on la crisi econòmica les fa més necessàries que mai i ha assegurat que el diàleg amb l’Ajuntament el tenen garantit.

Aliments i habitatge
Enguany hi ha dos convenis específics, d’una banda s’habilitarà un nou punt d’entrega del banc dels aliments a l’antiga Escola del Parc, que serà gestionat per la Creu Roja. De l’altra, l’Ajuntament mediarà juntament amb nou servei de Càritas en els casos de famílies que no puguin pagar el seu lloguer o hipoteca.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 27 febrer, 2026 - 10:45

El Prat commemora el Dia Internacional de les Dones amb un ampli programa d’activitats

Amb l’arribada del març, El Prat se suma un any més a la commemoració Dia Internacional de les Dones....

dijous, 26 febrer, 2026 - 13:30

L'AltraVeu 2026: Oberta la convocatòria de participació per al Festival Jove del Prat

El dissabte 16 de maig, l'Skatepark dels Jardins de la Ribera acollirà una...

dijous, 26 febrer, 2026 - 09:00

La IA aplicada a la salut omple l’aforament en la segona sessió de l’Aula de Salut

La segona sessió de l’Aula de Salut d’enguany va abordar un tema d’actualitat i d’impacte creixent ...