Esteu aquí

Comencen les VII Jornades Gastronòmiques del Pota Blava i la Carxofa Prat

Hi participen 20 restaurants del Prat i d'altres municipis del voltant

dijous, 3 març, 2016 - 09:30

L’Associació de Gastronomia i Turisme (AGT) torna a organitzar el Març Gastronòmic, entre el 3 de març i el 3 d'abril. Es tracta d'unes jornades gastronòmiques centrades en el pollastre Pota Blava i la Carxofa Prat, que donen l’oportunitat de degustar menús elaborats amb aquests productes a vint restaurants del Prat, Molins de Rei, Gavà, Sant Joan Despí, Sant Boi de Llobregat, l’Hospitalet de Llobregat i Berlín.

Com funciona?
En l’edició 2016 es podrà escollir entre els menús (aperitiu + 1r plat + 2n plat + postres) amb l’acompanyament de la beguda, a triar entre diferents opcions: dues cerveses Moritz; una Moritz i una copa de vi; dues copes de vi.

També a Berlín
Els xefs Paco Pérez i Monty Aguiló Wray, del restaurant Cinco de l’Hotel Das Stue de Berlín, col·laboren enguany amb les jornades i ofereixen el menú amb Pota Blava i Carxofa Prat al seu establiment de la capital alemanya.
 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 21 maig, 2026 - 14:45

La 1a Fira de l’Ocupació del Prat reuneix gairebé 330 persones en una jornada dedicada a noves oportunitats laborals

La jornada ha comptat amb la participació de 20 empreses i entitats, que han...

divendres, 15 maig, 2026 - 08:00

1a Fira de l’Ocupació del Prat: impuls a la connexió amb el teixit empresarial

El proper 20 de maig tindrà lloc la Fira de l’Ocupació del Prat, una...

dimecres, 29 abril, 2026 - 18:30

El ple dona suport als treballadors de l’empresa Serra Soldadura

L’Ajuntament insta la Generalitat i el Ministeri d’Indústria a intervenir per...