Esteu aquí

Comencen les obres de renovació del carrer de Joaquim Maria Bartrina

Passarà a ser de plataforma única, es renovaran els serveis i se soterrarà el cablejat aeri

Carrer de Joaquim Maria Bartrina.

dimecres, 6 juny, 2018 - 09:45

Aquesta setmana han començat les obres de reurbanització del carrer de Joaquim Maria Bartrina, al barri del Raval de Baix.

L'obra es durà a terme en dues fases: la primera serà el tram entre els carrers de Sant Pere i d'Enric Morera, i tindrà una durada aproximada de 4 mesos. La segona fase serà el tram entre els carrers de Frederic Soler i de Sant Pere, amb una durada també de 4 mesos.

L’actuació consisteix a dotar el carrer d'una plataforma única -sense voreres elevades-, renovar l'enllumnat i la majoria de serveis, i soterrar els cables aeris existents. Les obres tenen un pressupost de 282.000 €.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 21 maig, 2026 - 13:45

L’aportació de sorra a la platja finalitzarà a finals de mes, molt abans que en anys anteriors

A petició de l’Ajuntament del Prat, aquestes feines s’han avançat per poder...

dimecres, 20 maig, 2026 - 12:00

Dos projectes de modernització de les estacions de tractament milloraran encara més la qualitat de l’aigua de la ciutat

L’Ajuntament del Prat i Aigües del Prat renoven completament les membranes d...

divendres, 15 maig, 2026 - 14:45

Els centres educatius del Prat presenten propostes per millorar l’eficiència energètica del CEM Sagnier

L’acció s’emmarca dins la iniciativa “L’Escola transforma, energia per a...