Esteu aquí

Comencen les obres d’arranjament d’un tram del camí de la Bunyola

Durant dues setmanes, el tram quedarà tallat al trànsit de persones i vehicles, entre l’aparcament de Cal Tet i fins la primera tanca d’accés als Espais Naturals del Riu. Com a alterativa, s’hi podrà accedir a aquests espais pel camí paral·lel al canal.

Cami Bunyola

divendres, 5 març, 2021 - 11:15

A partir de dilluns, un petit tram del camí de la Bunyola quedarà tancat per l’execució d’unes obres d’arranjament. Aquestes actuacions consisteixen en renovar la capa de sauló. D’aquesta manera, s’eliminaran els salts i desnivells d’aquest tram i es corregirà la pendent del terra per a que l’aigua de la pluja rellisqui fins els canals i no es quedi acumulada.

Les actuacions es duran a terme entre l'aparcament de Cal Teti i la primera tanca d'accés a l'itinerari dels Espais Naturals del Riu. Està previst que les obres durin dues setmanes i estarà totalment prohibit el pas de vianants amb l’excepció puntual dels pagesos i pageses de la zona.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 12 desembre, 2025 - 11:15

El Prat presenta “Més Pratencs”, un projecte per transformar i modernitzar els polígons industrials

Una actuació estratègica que destinarà més d’1,2 milions d’euros a la...

dijous, 11 desembre, 2025 - 13:15

L’Ajuntament renova les jardineres de la ciutat

L’objectiu de l’actuació és millorar notablement les jardineres de la ciutat...
Espais Naturals

divendres, 5 desembre, 2025 - 15:15

La Generalitat prohibeix els accessos al medi natural en 91 municipis, entre ells el Prat, com a mesura preventiva contra la pesta porcina

La mesura se suma al tancament dels Espais Naturals del Delta