Esteu aquí

Comencen els treballs de millora de 7 zones de jocs infantils, que estaran tancades fins a mitjans de novembre

L'any vinent se'n crearan tres de noves accessibles a infants amb diferents capacitats

Aspecte actual de la zona de jocs infantils de la pl. de l'Església.

dilluns, 8 octubre, 2018 - 09:30

L'Ajuntament del Prat comença avui els treballs de millora de 7 zones de jocs infantils de la ciutat: pl. de l'Església, parc del Fondo d'en Peixo, pl. de la Noguera, pl. de Lluis Braille, pl. de Roigé i Badia, pl. de Sant Jordi i jardins de la Pau (al costat del c. de Tarragona). Està previst que aquestes millores estiguin finalitzades durant la segona setmana del mes de novembre. Fins aleshores, les zones de jocs estaran tancades al públic (no així els parcs o jardins on estan ubicades).

Paviments tous i elements més divertits

Les intervencions que es porten a terme són bàsicament de dos tipus: adaptació dels paviments i elements més moderns, divertits i vistosos. Pel que fa als paviments, se n'instal·len de nous que són tous i de material granular per garantir la seguretat dels infants. Quant als jocs, els existents que estiguin en bones condicions d’ús es reaprofitaran en altres zones del nostre municipi i se substituiran per elements més vistosos i espectaculars.

A més d’aquestes actuacions també es faran treballs de millora de l’arbrat existent a les zones de jocs infantils. 

Jocs infantils accessibles 

A més de la renovació esmentada de 7 zones de jocs infantils, l'Ajuntament també en crearà 3 de noves accessibles a infants amb diferents discapacitats (auditives, visuals i intel·lectuals).

Aquestes zones s’executaran a les àrees de jocs infantils existents a la pl. de Blanes, av. del Doctor Gallart i Monés i al c. de Jaume Casanovas amb Narcís Monturiol. Aquests dos últims forment part dels projectes aprovats a través dels pressupostos participatius.

En aquests indrets se substituirà el paviment existent per un nou de cautxú, es retiraran els jocs existents i s’instal·laran nous jocs adaptats a diferents discapacitats, afavorint així la integració de tots els infants. La zona de jocs de l'av. del Doctor Gallart i Monés s’ampliarà, passant dels 150 m2 actuals a uns 400 m2.

Els treballs d'aquestes tres zones s’executaran al llarg de l'any 2019.


 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 6 novembre, 2025 - 12:30

El Prat reivindica el 25N amb la campanya “No estàs sola”

El 25 de novembre es commemora el Dia Internacional per a l’Eliminació de la...

dilluns, 3 novembre, 2025 - 13:00

T’agradaria ser Patge Reial?

Ja pots presentar la teva candidatura, a partir del 3 de novembre

divendres, 31 octubre, 2025 - 09:15

Un icònic retrat a llapis del Potablava més pur, obra de Xavi Mateo, il·lustra el cartell de la 52a Fira Avícola del Prat

Al cartell se suma aquest any un mural de gran format inspirat en l'obra de...