Esteu aquí

Comencen a arribar els infants sahrauís per passar l'estiu amb famílies acollidores

L'acolliment es fa a l'IES Ribera Baixa, des d'on seran distribuïts entre les famílies acollidores.

dimarts, 1 juliol, 2008 - 12:45

Prop de 750 infants sahrauís arribaran entre avui i dijous a l'areoport del Prat per passar dos mesos de l’estiu amb famílies acollidores d'arreu de Catalunya, deu de les quals són del Prat.

Aquest acolliment dels nens i nenes forma part del projecte “Vacances en pau”, que organitza la delegació del Front Polisario a Catalunya amb les entitats solidàries amb el poble sahrauí, com El Prat amb el Sàhara, perquè puguin gaudir de les atencions i els serveis dels quals no disposen a Tinduf, al desert algerià on viuen refugiats.

Des de l'aeroport, els infants sahrauís son duts a l’IES Ribera Baixa, des d’on seran distribuïts entre les famílies acollidores catalanes.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 8 octubre, 2026 - 13:15

El Prat participa en el cicle de tardor de Ciutats Defensores dels Drets Humans

Nontokozo Charity Sedibe-Sabic, activista i defensora dels drets civils a Sud...

dijous, 8 octubre, 2026 - 12:00

Campanya de prevenció de l'Ictus

Dimecres i dijous, 14 i 15 d’octubre, a la plaça Catalunya del Prat de...

dijous, 1 octubre, 2026 - 11:00

L’Ajuntament obre a la ciutadania l’elaboració del manifest institucional del Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones

La sessió participativa tindrà lloc l’1 d’octubre i està oberta a tota la...