Esteu aquí

Comença a funcionar l’autobús llançadora de la platja

Ho farà, de divendres a diumenge, des de les 9 del matí i fins les 9 del vespre ininterrompudament. La primera parada se situarà a la primera bossa d’aparcament i la darrera al final de la platja.

dijous, 3 juny, 2021 - 15:00

El nou mitjà de transport de la platja ja ha començat a funcionar. Es tracta de la llançadora que ens ajudarà a accedir a tot el nostre litoral amb diverses parades repartides des de la primera bossa d’aparcament fins al final de la nostra costa.

Trobarem un total de nou parades:

  • La primera, a la Pineda de Can Camins, davant l’Oficina de Turisme, la Porta del Delta.
  • La segona, davant de La Pineda i abans de la rotonda.
  • La tercera, al costat del CRAM
  • La quarta, a la platja de la Roberta
  • La cinquena, al Mirador de l’Aeroport, al costat de la nova zona d’activitats ambientals, esportives i lúdiques.
  • La sisena, després d’un canvi de direcció, davant el CRAM
  • La setena, a la platja de Can Camins, davant les guinguetes
  • La vuitena, tot seguit després de la rotonda.
  • La novena, davant l’Oficina de Turisme, la Porta del Delta.

Recordem que, a causa de dues sentències del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, a instàncies de la Dirección General de Costas del Estado, bona part de l’aparcament de la platja queda inhabilitat. Com a solució, l’Ajuntament del Prat ha disposat noves bosses d’aparcament en diferents indrets i la posada en marxa d’aquest autobús llançadora per facilitar que la ciutadania pugui estacionar el seu vehicle i moure’s per tota la platja amb més facilitats.

La qualitat de l’aigua, excel·lent

La primera analítica que realitza l'Agència Catalana de l'Aigua (ACA) a la nostra platja qualifica la seva aigua com a excel·lent per al bany i, per tant, amb absència de contaminació microbiològica i en compliment amb els requisits de qualitat de la Directiva europea 2006/7/CE. La temperatura de l'aigua és actualment de 20ºC.

 

Plànol de la platja 2022

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 15 maig, 2026 - 14:45

Els centres educatius del Prat presenten propostes per millorar l’eficiència energètica del CEM Sagnier

L’acció s’emmarca dins la iniciativa “L’Escola transforma, energia per a...

dimarts, 5 maig, 2026 - 11:15

Es posa en servei la renovació del carrer Enric Borràs, amb voreres més amples, millor accessibilitat, més arbres i infraestructures renovades integralment

La reforma ha suposat una inversió d’1,5 milions d’euros i ha permès entre d...

dilluns, 27 abril, 2026 - 12:15

Oberta la convocatòria per al sorteig de 95 nous pisos de lloguer assequible a l’Eixample Sud

Les persones inscrites al registre d’habitatge protegit ja poden apuntar-se...