Esteu aquí

Clou la IXa edició de les Ciutats Defensores del Drets Humans

Es poden veure enregistrades les ponències dels defensors i defensores que s’han dut a terme al Prat

Hayat Rguibi i Sunitha Krishnan, dues de les defensores dels drets humans que han visitat el Prat.

dijous, 17 octubre, 2019 - 13:15

Ahir, dimecres, va finalitzar la IX edició de les Jornades Ciutats Defensores dels Drets Humans. Aquest any, a la nostra ciutat hem comptat amb la participació de quatre activistes, que ens han apropat a situacions tant compromeses com la prostitució, la violència i la tracta de persones a l’Índia, amb la Sunitha Krishnan; situacions de vulneració dels drets humans, molt especialment el de la llibertat d’expressió de la població sahrauí, al territoris ocupats del Sàhara Occidental, amb la Hayat Rguibi; també hem pogut comprovar altres vulneracions en les quals el teatre social i el hip hop representen una eina molt eficaç en la denúncia de la violació d’aquests drets a través de l’art, com és el cas de la Magaly Castillo, de Nicaragua, i el Samuel Vàsquez, del Salvador.

Conscienciació del jovent de la ciutat

Al Prat s’han desenvolupat, durant aquests dies, activitats adreçades principalment a l'alumnat de secundària i batxillerat i altres obertes a la ciutadania en general. Totes elles han estat una oportunitat única de conèixer aquestes situacions, a partir d’experiències en primera persona, que transmeten no només continguts, sinó també emocions que generen una gran empatia, que contribueix a entendre com de gran és el problema, a nivell mundial.

Per tal de donar més difusió a aquestes activitats i facilitar l’accés a aquelles persones que no hi han pogut participar, s'han enregistrat en vídeo  aquestes xerrades i col·loquis i podran ser consultades a través d'aquest enllaç.
 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 6 novembre, 2025 - 12:30

El Prat reivindica el 25N amb la campanya “No estàs sola”

El 25 de novembre es commemora el Dia Internacional per a l’Eliminació de la...

dilluns, 3 novembre, 2025 - 13:00

T’agradaria ser Patge Reial?

Ja pots presentar la teva candidatura, a partir del 3 de novembre
Rubén Barba.

dimecres, 29 octubre, 2025 - 13:15

“Aquí els infants busquen carinyo, i els en donem. Volen que els escoltin, i els escoltem”

Entrevista a Rubén Barba, director de l’Esplai GISC, que celebra mig segle d...