Esteu aquí

Cinema i música: el cinema de Josep Rocamora per Arnau Pascual

dimarts, 29 juny, 2021 - 17:15

El dimecres 30 de juny donem el tret de sortida al Cinema i Música!  Enguany amb un cicle de pel·lícules del fons de cinema amateur del Prat que es conserva a l’Arxiu Municipal, que acompanyaran diversos músics de la ciutat amb la creació d’una banda sonora.

La primera sessió estarà dedicada al cinema de Josep Rocamora i l’Arnau Pascual, trombó i bateria, l’acompanyarà amb música de la seva pròpia creació.

Fermí Marimón, reconegut director i productor cinematogràfic pratenc i, a més,  un dels cineastes de qui podrem veure les seves pel·lícules durant el cicle, ha escrit unes paraules sobre els directors que conformen el cicle d’aquest estiu. En aquest cas, sobre Josep Rocamora, ens explica:

“Les pel·lícules d'en Rocamora tracten temes eminentment socials. Ell era viatjant de comerç i coneixia bé els problemes quotidians més punyents: la filla de setze anys que decideix marxar de casa, una dona que té relacions extra matrimonials i es veu complicada en un crim, una parella que busca pis inútilment i la tal vegada més avançada al temps, Mònica, una jove independent que vol viure la seva vida sense lligams, és a dir, el tema de l’alliberament de la dona…Intèrprets: Àngela Jové, Ignasi Boixadera, Alfredo García, Imma Pugès, Rosa Ibern i Josep Rocamora fill.”

Us esperem el dimecres a les 22h! Aquí podeu reservar les vostres entrades: https://elprat.koobin.cat/arnaupascual

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 23 juny, 2026 - 12:00

La Fira de la Palmira i la Festa del Nucli Antic omplen la plaça Jardins del Cementiri Vell

Tallers familiars, pòdcast en directe, cultura popular, concerts i sopar a la...
centric_festival_de_poesia_logo_2026

dilluns, 22 juny, 2026 - 14:30

Aquest estiu torna el Festival de poesia

La plaça Porxada del Cèntric i els jardins de Torre Muntadas s’ompliran de...

divendres, 19 juny, 2026 - 11:00

El Tomb pel barri tanca una nova edició descobrint el patrimoni natural del Prat

Durant set setmanes, les participants han recorregut diversos espais naturals...