Esteu aquí

Catorze famílies del Prat acullen infants sahrauís aquest estiu

Els nens i nenes van arribar a la nostra ciutat els dies 3 i 4 de juliol

dimarts, 5 juliol, 2011 - 10:00

Catorze famílies del Prat acullen aquest estiu infants sahrauís procedents dels campaments de refugiats del desert algerià de Tindouf, responent així a la campanya que ha dut a terme l’entitat El Prat amb el Sàhara.

Més de 600 nens i nenes van arribar a la ciutat els dies 3 i 4 de juliol. El Prat ha estat un any nmés el punt d'arribada a Catalunya de tots els infants que passaran els mesos de juliol i agost a casa nostra, i El Prat amb el Sàhara s’encarrega de rebre’ls i enviar-los amb les seves famílies assignades.

L’acollida compta amb el suport de voluntaris i voluntàries tant de l’entitat El Prat amb el Sàhara com de Transports Metropolitans de Barcelona i personal de l’Institut Ribera Baixa i de l’Ajuntament del Prat.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 15 gener, 2026 - 10:15

Arrenca la novena edició de l’Aula de Salut al Prat

La programació anual de la novena edició de l'Aula de Salut facilita la...

dimecres, 14 gener, 2026 - 11:45

El Rotary Club del Prat impulsa un concurs de poesia per promoure la pau i la convivència

Amb l’assessorament de l’Associació d’Escriptors i Escriptores del Prat...

divendres, 9 gener, 2026 - 10:00

L’Ajuntament del Prat, líder català en inversió en serveis socials

El consistori pratenc dedica 288€ per habitant en 2024, el mateix import que...