Esteu aquí

Catorze centres educatius signen un conveni per ser més sostenibles

Intercanviaran projectes entre elles i volen incidir en les famílies

divendres, 18 febrer, 2011 - 11:55

Catorze centres educatius de la ciutat han signat amb l'Ajuntament el conveni “Al Prat, escoles més sostenibles”. Alguns dels centres ja participen en els altres convenis que tenen per objectiu el reciclatge i l’estalvi de l’aigua.

La regidora de Medi Ambient, Alba Bou, considera que "el conveni signat avui suposa un pas més en l’afirmació de les escoles verdes del Prat. L’objectiu és crear espais d’intercanvi i projectes comuns entre els centres que en formen part".

Per la seva banda, l'alcalde Lluís Tejedor ha demanat a les escoles que traslladin aquesta consciència ecològica a les famílies dels i les alumnes per, "entre tots i totes, fer un Prat més sostenible".

Durant l'acte de signatura del conveni, diferents alumnes han explicat què fan a l’escola per ser més sostenibles, com ara utilitzar la carmanyola en comptes del paper d’alumini pels entrepans o reciclar dins les aules.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 6 maig, 2025 - 12:00

L’Ajuntament col·loca la primera pedra del primer edifici municipal d’habitatges 100% públics i de lloguer assequible de la ciutat

Aquesta promoció d’habitatge de lloguer assequible se suma a les altres dues...

dimarts, 22 abril, 2025 - 14:45

De l'1 al 4 de maig, tall de circulació i servei de busos alternatiu a la línia de tren entre el Prat i Vilanova

El tall permetrà fer diverses intervencions de millora a la xarxa ferroviària...

dimecres, 16 abril, 2025 - 10:45

El Prat elimina les restriccions per sequera, i manté la feina per estalviar cada cop més aigua

Les fonts i els sistemes de reg automàtic de la ciutat es posen a punt per...