Esteu aquí

Avís de grans onades al litoral del Prat per a dissabte dia 16

L'episodi de mala mar més intens s'espera entre les vuit del vespre de dissabte i les dues de la matinada de diumenge

divendres, 15 novembre, 2013 - 16:03

 El servei de Protecció Civil de la Generalitat de Catalunya ha emès un avís de grans onades durant aquest cap de setmana. En el cas concret del litoral del Prat, divendres s'estan registrant onades de fins a 2,5 metres d'alçada, per bé que l'episodi més perillòs s'espera per dissabte dia 16, amb onades de fins a 4,5 metres. 

L'avís és per a tot el dia de dissabte i matinada de diumenge, si bé el període en què les onades poden ser més grans i violentes serà entre les vuit del vespre de dissabte i les dues de la matinada de diumenge.

L'Ajuntament demana que la ciutadania no s'acosti a la franja litoral del Prat mentre duri aquest període de perill.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 18 març, 2026 - 21:00

L’Ajuntament impulsa “Un Prat millor”, un pla d’actuacions intensives per reforçar el manteniment i la neteja de l’espai públic

Amb aquest pla es faran més de 6.000 microintervencions de millora carrer a...

divendres, 13 març, 2026 - 12:30

Canvis a l’R2 Sud i als Regionals per les obres entre Sitges i Garraf

Les obres obliguen a circular en via única i comportaran ajustos de...

dimarts, 3 març, 2026 - 14:00

Arrenca una nova edició de les Festes de la Carxofa amb les XVIIenes Jornades Gastronòmiques

La presentació del cartell, obra del creador pratenc Gabri Guerrero, i dels...