Esteu aquí

Arriba la tercera edició del Festival de Sopes del Món

Està organitzat per GATS, Centro Extremeño Ruta de la Plata i l'Ajuntament del Prat, però des del primer moment ha comptat amb el recolzament d'un bon numero d'entitats del Prat.

dilluns, 8 març, 2010 - 12:15

El tercer Festival de Sopes del Món se celebrarà al Prat del 8 al 19 de març.  A les ja tradicionals mostres de sopes aquest any s'han de sumar diferents activitats.

El dia 13 es desenvoluparà el festival, on podrem tastar totes les sopes presentades a concurs i votar per la que més ens agradi. A més, podrem degustar totes les sopes que vulguem per només 3 euros.

Aquesta setmana, i en el marc del mes de la gastronomia, podrem tastar un bon grapat de sopes interessants a tots els restaurants del Prat que participen en el projecte.

A partir del dia 15, si encara teniu ganes de sopes… dos plats! A la cuina del Centro Extremeño Ruta de la Plata s'organitzaran tallers de cuines del món gratuïts i oberts a tothom que vulgui  aprofundir més sobre alguna sopa en concret.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 21 novembre, 2025 - 15:45

El Prat comptarà enguany per primera vegada amb un Parc de Nadal

Se celebrarà els dies 30 de desembre i 2 i 3 de gener a la Granja de la...
El Prat Nocturn 2025_Curt

divendres, 21 novembre, 2025 - 08:30

Quinze edicions de Prat Nocturn: la història pren vida

Per celebrar-ho, l’edició d’enguany ha recuperat escenes emblemàtiques

dimecres, 19 novembre, 2025 - 11:30

L’Espai de Memòria va acollir una vetllada poètica

Después de la tierra todo, lectura de poemes de Miguel Hernández amb...