Esteu aquí

Arriba la nova proposta de cursos i tallers per a la primavera

Les inscripcions començaran el dilluns 19 de març, a partir de les 16.30 h

dijous, 8 març, 2018 - 11:30

Els centres cívics i culturals de la ciutat proposen una nova oferta formativa de cursos i tallers per al trimestre de primavera, d'abril a juny. Les propostes abasten àmbits i temàtiques diferents, relacionades amb la cultura, la música i la dansa, les arts, les tecnologies, la gastronomia, etc. adreçades a tots els públics. Aquests cursos i tallers són una bona manera de desenvolupar les habilitats creatives i passar-s'ho bé, descobrint noves disciplines o compartint aficions amb d’altres persones.  

Inscripcions

Les inscripcions començaran el 19 de març, a les 16.30 h i es podran fer fins el 4 d’abril. Es podran realitzar directament als equipaments culturals o bé a través del web online.elprat.cat.

Recordeu que si feu la inscripció presencial en qualsevol equipament municipal, us podeu inscriure a qualsevol curs d'aquesta oferta organitzat per l'Ajuntament.

 

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 3 novembre, 2026 - 10:00

La castanyada popular del barri omple la plaça Roigé i Badia

La plaça Roigé i Badia es va omplir de famílies, veïnes i entitats en una...

dilluns, 2 novembre, 2026 - 11:45

T’agradaria ser Patge Reial? Ja pots presentar la teva candidatura!

El termini estarà obert fins el dia 30 de novembre.

divendres, 30 octubre, 2026 - 12:00

No eren bruixes, eren dones: recuperar la memòria de les dones a la Viquipèdia

Quinze persones participen en una xerrada sobre el projecte "Viquibruixes" i...