Esteu aquí

Aquest cap de setmana ja hi haurà més xiringuitos a la platja

El Calamar se suma al Duna i a El Maravillas, que ja funcionen, i el divendres 20 s'hi afegirà el Xiringo!

dijous, 12 maig, 2016 - 16:45

A partir d'aquest divendres la platja del Prat disposarà de tres guinguetes o xiringuitos: els que ja funcionen des de fa setmanes (Duna i El Maravillas) més un altre, el Calamar. El divendres següent, dia 20, està previst que obri també el Xiringo!

Tots quatre obriran els caps de setmana i festius fins al 13 de juny, tot i que, excepcionalment, també poden funcionar algun dia entre setmana si ho consideren oportú.

A partir del 13 de juny hauran d'obrir cada dia, fins al 16 de setembre. L'horari serà de dilluns a dijous de 10 a 2,30 h i de divendres a diumenge de 10 a 3,30 h. A partir del 17 de setembre i fins el 12 d’octubre tornaran a obrir només en cap de setmana.

Vehicle ambulant
Aquest any, a les quatre guinguetes s'afegirà un vehicle ambulant de venda de refrescos i aliments. Aquest "food truck" podrà situar-se o bé al costat de l'aparcament del centre municipal de vela o bé a l'aparcament del final del passeig de la platja. El seu horari serà de 10 a 22 h, durant la temporada d'estiu (de juny a setembre).
 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 15 maig, 2026 - 14:45

Els centres educatius del Prat presenten propostes per millorar l’eficiència energètica del CEM Sagnier

L’acció s’emmarca dins la iniciativa “L’Escola transforma, energia per a...

dimarts, 5 maig, 2026 - 11:15

Es posa en servei la renovació del carrer Enric Borràs, amb voreres més amples, millor accessibilitat, més arbres i infraestructures renovades integralment

La reforma ha suposat una inversió d’1,5 milions d’euros i ha permès entre d...

dilluns, 27 abril, 2026 - 12:15

Oberta la convocatòria per al sorteig de 95 nous pisos de lloguer assequible a l’Eixample Sud

Les persones inscrites al registre d’habitatge protegit ja poden apuntar-se...