Esteu aquí

Alumnes del Prat gaudeixen de l’experiència irlandesa

Enguany se celebren els 10 anys d’intercanvis educatius amb Fingal

Alumnes del Prat a Irlanda.

Alumnes del Prat a Irlanda.

divendres, 3 març, 2017 - 07:45

Dilluns passat, l’alumnat pratenc que participa a l’intercanvi amb Fingal va viatjar a Irlanda, on estan gaudint d’una setmana amb la seva família d’acollida (cadascun dels alumnes és acollit per una família irlandesa), així com d’uns dies plens d’activitats d’immersió lingüística i de coneixement de la cultura irlandesa. Hi participen nois i noies de 4 instituts diferents de la ciutat. 

L’experiència va començar a mitjans de gener, quan l’alumnat pratenc va tenir l’oportunitat de conèixer els seus companys d’aventura i fer immersió amb el workshop que la Createschool va impartir al Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa. Posteriorment van treballar en la creació d’un vídeo realitzat de forma col·laborativa i que van compartir amb les seves parelles lingüístiques, on a banda de presentar-se van poder compartir allò que més els agrada de la seva ciutat, com a aperitiu de l’estada a cada país.

Enguany es compleixen 10 anys des que els primers estudiants pratencs van tenir l’oportunitat de participar en un intercanvi educatiu amb el comtat irlandès de Fingal, durant el curs 2007-2008. Des d’aleshores, al voltant de 270 alumnes de la nostra ciutat han viscut aquesta experiència, que ha millorat la seva competència lingüística en llengua anglesa alhora que els ha permès créixer personalment per afrontar els reptes d’una societat oberta al món i en permanent contacte amb altres cultures.

Mireu algunes imatges de l'intercanvi.  

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 12 setembre, 2025 - 11:45

El Rotary Club El Prat lliura les beques anuals

Quatre estudiants reben un ajut de 1.000 € per finançar la matrícula del...

divendres, 12 setembre, 2025 - 07:15

Més de 8.300 alumnes de bressol, primària i secundària han començat aquesta setmana el curs escolar

També han arrencat les classes de batxillerat i formació professional

dimecres, 10 setembre, 2025 - 13:30

L’Ajuntament del Prat mobilitza un milió i mig d’euros per millorar el confort climàtic a totes les escoles bressol i de primària de la ciutat

El Pla Clima Escoles, pioner, es marca com a objectiu que totes les escoles...