Esteu aquí

Alumnes de l'Institut Illa dels Banyols coneixen de prop el funcionament del CEM Estruch

Per ampliar els coneixements teòrics que imparteixen als estudis de Manteniment d’Instal·lacions Tèrmiques i de Fluid, i d’Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques

divendres, 16 febrer, 2018 - 13:30

Un grup d’alumnes de l’Institut Illa dels Banyols han fet una visita tècnica a les instal·lacions del CEM Estruch. Acompanyats de persones especialistes en temes d’energia i manteniment d’instal·lacions esportives, han pogut conèixer de prop els aparells i els processos necessaris per al funcionament eficient d’aquest tipus d’equipament. Així poden ampliar els coneixements teòrics que imparteixen als estudis de Manteniment d’Instal·lacions Tèrmiques i de Fluid, i d’Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques. 

Instal·lacions fotovoltaiques i solars tèrmiques

El CEM Estruch és un centre molt adequat per acollir aquestes visites ja que disposa d’una instal·lació solar fotovoltaica que injecta a la xarxa elèctrica l’energia captada del sol i també disposa d’una instal·lació solar tèrmica amb tres tipus de captadors solars diferents, i que fa la funció de laboratori. Aquestes visites, organitzades pel departament municipal d’educació i amb la col·laboració de l’Àrea d’Urbanisme i Medi Ambient i d’Esports, es realitzen anualment i tenen una valoració molt positiva per part dels estudiants i l’equip docent.   

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 28 octubre, 2025 - 11:45

El Prat consolida una oferta educativa de més de 17.000 places

El document de dades del curs escolar 2025-2026 recull informacions d’interès...

divendres, 24 octubre, 2025 - 09:45

El Consell de l’FP subratlla la posada en marxa de la Comissió de Planificació de l’Oferta

El Plenari del Consell de l’FP el considera un espai de treball clau per...

dilluns, 20 octubre, 2025 - 09:30

En marxa una nova campanya de vacunació conjunta contra la grip i la Covid-19

Una està destinada a persones amb 60 anys o més i una altra per a infants