Esteu aquí

#AlPratEnsRetrobem: de quina manera et retrobaràs amb la ciutat?

Turisme i Territori posa en marxa una campanya que busca posar en valor els elements de la ciutat pels quals paga la pena esperar

dilluns, 18 maig, 2020 - 09:15

Des del departament de Turisme i Territori de l'Ajuntament, s’ha engegat una campanya per animar la població durant aquestes últimes etapes del confinament. Es tracta de tres càpsules de vídeo que ensenyen tot allò que ens espera a la nostra ciutat un cop es pugui tornar a la normalitat. Així, les imatges mostren alguns dels indrets més emblemàtics del Prat, com els Espais Naturals del Riu, la caserna dels Carrabiners i l’edifici del Semàfor, i ens recorden les activitats que s’hi poden fer.

Amb els vídeos també s’ha llançat l’etiqueta #AlPratEnsRetrobem, que els usuaris i usuàries poden utilitzar per compartir les seves fotografies preferides de la ciutat i els seus espais naturals i per explicar què és el que tenen més ganes de fer quan s’acabi el confinament, quins indrets volen visitar i, en definitiva, de quina manera es retrobaran amb el Prat.

#AlPratEnsRetrobem

 

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 3 març, 2026 - 14:00

Arrenca una nova edició de les Festes de la Carxofa amb les XVIIenes Jornades Gastronòmiques

La presentació del cartell, obra del creador pratenc Gabri Guerrero, i dels...

dilluns, 2 març, 2026 - 10:45

En marxa la segona edició de la campanya Carxofa Baix amb la participació de 5 restaurants del Prat

Un total de 32 establiments del col·lectiu Sabors de l’Horta del Baix...
AMBICI

dimarts, 13 gener, 2026 - 16:45

Descobrir el Prat i el Delta en bicicleta elèctrica, més fàcil amb AMBici

L’abonament flexible d’un, dos o tres dies permet als visitants moure’s de...