Esteu aquí

Alliberades 5 tortugues babaues a la platja del Prat

Havien estat capturades accidentalment en xarxes pesqueres d'arrossegament a les Terres de l'Ebre

(Foto: CRAM)

dilluns, 4 febrer, 2019 - 10:15

El personal de la Fundació per a la Conservació i Recuperació d’Animals Marins (CRAM) ha alliberat aquest cap de setmana, amb la col·laboració de personal voluntari d'Aena, cinc tortugues babaues a la platja de la Roberta del Prat. Aquests animals van ser capturats accidentalment en xarxes pesqueres d'arrossegament a les Terres de l'Ebre.

Al CRAM els han fet la diagnosi i els tractaments més adequats amb la mínima interacció i amb la major brevetat possible per tal que les 5 tortugues es rehabilitessin ràpidament i es poguessin reintroduir al mar. Per tenir coneixement de si es topen de nou amb la interacció pesquera, el CRAM els ha implantat un microxip.

Compartir

Noticies relacionades

AMBICI

dimarts, 13 gener, 2026 - 16:45

Descobrir el Prat i el Delta en bicicleta elèctrica, més fàcil amb AMBici

L’abonament flexible d’un, dos o tres dies permet als visitants moure’s de...
Espais Naturals

divendres, 5 desembre, 2025 - 15:15

La Generalitat prohibeix els accessos al medi natural en 91 municipis, entre ells el Prat, com a mesura preventiva contra la pesta porcina

La mesura se suma al tancament dels Espais Naturals del Delta

dimecres, 26 novembre, 2025 - 09:15

L’Espai Gastronòmic de la Fira Avícola 2025 creix i es consolida com a epicentre del talent culinari i del producte local

La 52a Fira Avícola se celebrarà del 28 al 30 de novembre a la Granja de la...