Esteu aquí

Ajuntament i entitats organitzen activitats sobre la salut de les dones

Amb motiu del Dia d'Acció per a la Salut de les Dones, que se celebra el 28 de maig.

dimarts, 20 maig, 2008 - 11:00

Les regidories de les Dones i de Salut Pública i Consum de l’Ajuntament del Prat organitzen, conjuntament amb entitats de la ciutat, diverses activitats a l'entorn del Dia d’Acció per a la Salut de les Dones, que se celebra el 28 de maig.

En els fòrums nacionals i internacionals, les dones han subratllat que, per aconseguir una salut òptima al llarg del seu cicle vital, la igualtat és una condició necessària, i això inclou també el fet de compartir les responsabilitats familiars. 

Avui en dia, els recursos dedicats a qüestions de salut que només, o majoritàriament, afecten les dones acostumen a ser insuficients i s'haurien d'incrementar.

Tot seguit podeu consultar el díptic que anuncia les diferents activitats entorn al dia 28.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 13 juny, 2025 - 11:45

El Prat acull la conferència final del projecte europeu EU Food Security Hub

El proper dimecres 19 de juny, de 9 a 14 h, el Centre Cívic Sant Jordi – Ribera Baixa acollirà la conferènci...
Barri de Sant Cosme

dimecres, 11 juny, 2025 - 11:00

L’Ajuntament impulsa una enquesta per detectar les necessitats laborals i socials de diversos barris

Aquesta iniciativa forma part del projecte Treball als barris on hi col...