Esteu aquí

Ajuntament i associacions ja treballen en preparar la 17a Mostra d'Entitats

Se celebrarà del 13 al 15 de desembre a la Granja de la Ricarda

Primer plenari de preparació de la Mostra d'Entitats, al Centre Cívic Palmira Domènech.

dilluns, 7 octubre, 2019 - 12:00

Com cada any per aquestes dates es comença a treballar una de les cites més importants per a les associacions de la ciutat, la Mostra d’Entitats, que enguany repetirà ubicació a la Granja de la Ricarda. 

Per preparar conjuntament aquest esdevenimententre Ajuntament i associacions es plantegen tres plenaris i vàries comissions d’activitats on es treballa l’espai, les activitats i la comunicació d’allò que passarà durant els propers 13, 14 i 15 de desembre.

Primer plenari

El passat dijous 3 d’octubre va tenir lloc, al Centre Cívic Palmira Domènech, el primer plenari, on van participar més de 30 entitats. Allà es van conèixer el total d’inscripcions presentades i la proposta d’espais d’aquest any, a partir de la recollida de valoracions d’anys anteriors. Les entitats van decidir com seria la organització dels estands i es va informar sobre les dates de les properes reunions i plenaris.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 22 maig, 2025 - 08:00

Demà arrenca el període de preinscripció per als cicles formatius de grau mitjà i de grau superior 2025-2026

El tràmit pot formalitzar-se fins al dijous 29 de maig

dijous, 15 maig, 2025 - 13:15

El Prat commemora el Dia contra la LGTBIfòbia amb activitats per a tota la ciutadania

El hashtag #OrgullPrat tornarà a ser el fil conductor de totes les accions a...

dimecres, 14 maig, 2025 - 11:30

Els ajuts de menjador escolar per al curs 2025-2026 es podran tramitar del 15 al 31 de maig

La sol·licitud només es pot fer telemàticament a través de l’aplicatiu...