Esteu aquí

Afectacions a la línia de Rodalies entre Barcelona i Vilanova

Entre els dies 16 d'agost i 2 de setembre

divendres, 2 agost, 2013 - 01:25

Per tal de fer uns treballs de consolidació de la plataforma del fals túnel de Port Ginesta, a la via del tram entre Garraf i Castelldefels, entre el 16 d’agost i el 2 de setembre es tallarà aquest tram de via que afect la línia R2 sud de Rodalies de Catalunya.

Les obres a realitzar comporten que només es disposarà d’una via habilitada per a la circulació, de forma que els serveis que realitzen el recorregut entre Barcelona i Vilanova i la Geltrú hauran de finalitzar el seu recorregut a Castelldefels Platja. La comunicació de Vilanova i la Geltrú i Sitges amb Barcelona serà coberta pels serveis entre Barcelona i Sant Vicenç de Calders, que a més incorporaran parada a l’estació de Garraf.

Pel que fa als serveis entre Barcelona i Castelldefels es mantindran sense afectacions.
 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 31 octubre, 2025 - 09:15

Un icònic retrat a llapis del Potablava més pur, obra de Xavi Mateo, il·lustra el cartell de la 52a Fira Avícola del Prat

Al cartell se suma aquest any un mural de gran format inspirat en l'obra de...

dimarts, 14 octubre, 2025 - 14:30

Comença la renovació de la senyalització vial als eixos principals del municipi, que millora la seguretat per vianants i vehicles

Els treballs s’iniciaran aquesta setmana, segons les condicions...

dimecres, 8 octubre, 2025 - 11:15

Reobertura de la gespa de Plaça Catalunya després de les tasques de millora

L’espai verd torna a estar accessible per a la ciutadania després d’un...