Esteu aquí

Adolescència, autoestima o literatura, entre les més de 20 accions d’acompanyament educatiu del programa PRATfamílies

Una de les activitats més emblemàtiques és la Jornada Tothom Educa, on conflueixen tots els agents de la comunitat per reflexionar conjuntament sobre la corresponsabilitat educativa

dijous, 7 març, 2019 - 10:00

Al llarg del segon trimestre del curs escolar les famílies amb filles i fills en edat escolar i la resta d’agents de la comunitat educativa tindran al seu abast i de manera gratuïta més de 20 activitats per enfortir i millorar les habilitats educatives.

Les accions formatives tracten nombroses temàtiques a partir de dinàmiques diverses, com poden ser xerrades, conferències, tallers o teatre per donar resposta a les necessitats en les diferents etapes educatives, des de les primeres edats a l’etapa d’estudis postobligatoris.

Els centres educatius com a seu oberta a tota la ciutat

La programació és possible gràcies a la col·laboració dels centres educatius i les AMPA i AFA, a més dels departaments municipals i d'altres administracions, com la Diputació de Barcelona o la Generalitat de Catalunya, que ofereixen les accions a tota la població, independentment del centre on es realitzi la activitat.

La Jornada Tothom Educa i el pas entre etapes educatives, elements clau

Les activitats ofertades són molt variades, abordant temes tant diversos com la literatura per a nadons, l’autoestima en els infants o la prevenció dels masclismes, però s’ofereixen en especial  una sèrie d’accions per orientar i acompanyar la transició entre les etapes educatives ja que està identificat com un element que afecta especialment a l’èxit educatiu.

Una de les activitats més emblemàtiques és la Jornada Tothom Educa, on conflueixen tots els agents de la comunitat per reflexionar conjuntament sobre la corresponsabilitat educativa.

Consulteu totes les activitats a l’agenda del PRATfamílies.


 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 2 juliol, 2026 - 16:30

L’acompanyament tècnic a les companyies residents, un suport clau per donar vida a les creacions

El projecte Entre Bambolines reforça els processos escènics amb el suport de...

dimecres, 1 juliol, 2026 - 16:45

La Nit en Dansa 2026 entra en la recta final amb "El nostre tempo"

Una trentena de participants omplen els Jardins de la Pau de moviment en la...

dimecres, 1 juliol, 2026 - 13:30

Comencen el monitoratge i jocs d'aigua a la piscina del Fondo d'en Peixo, oberta a tothom i durant tot l'estiu

Aquesta piscina romandrà oberta juliol i agost amb activitats dinamitzades i...