Esteu aquí

Acabada la vorera nord de l'avinguda de la Verge de Montserrat

Continuen les obres a la vorera sud i al setembre l'obra se centrarà al centre de l'avinguda

dimecres, 16 agost, 2017 - 11:15

La vorera del costat muntanya (nord) de l'avinguda de la Verge de Montserrat, entre la plaça de Pau Casals i la Carretera de la Marina, ja està finalitzada i oberta als vianants. D’aquesta manera finalitza una part important de la primera fase de les obres de reforma de l’avinguda, que actualment continuen per finalitzar les voreres del costat mar (sud).

Al setembre les voreres ja estaran finalitzades i obertes als vianants i les obres se centraran al mig de l’avinguda, on es construiran dos aparcaments subterranis. Aquests treballs obligaran a tallar l’avinguda al trànsit de vehicles.

Trasllat de la Moreneta

Durant la setmana del 21 d’agost està previst que es traslladi la imatge de la Mare de Déu de Montserrat, la Moreneta, de la seva ubicació actual, al mig de l’avinguda. Mentre durin les obres estarà situada a la pl. de Pau Casals, a prop de l’avinguda.

La mateixa setmana està previst retirar l’escultura situada a la rotonda entre l’avinguda i el carrer del Coronel Sanfeliu. Aquesta escultura es guardarà en un magatzem mentre durin les obres.

Compartir

Noticies relacionades

Espais Naturals

divendres, 5 desembre, 2025 - 15:15

La Generalitat prohibeix els accessos al medi natural en 91 municipis, entre ells el Prat, com a mesura preventiva contra la pesta porcina

La mesura se suma al tancament dels Espais Naturals del Delta

divendres, 5 desembre, 2025 - 13:15

L’Ajuntament renova la vegetació a les mitjanes carrer Coronel Sanfeliu

Aquesta mesura en un eix central de la ciutat millora la biodiversitat,...
El Semàfor

dimarts, 2 desembre, 2025 - 11:45

Tancats provisionalment els accessos de Cal Tet - Ca l'Arana i el Semàfor - Carrabiners per prevenció per la pesta porcina africana

També se suspèn la visita d'aquest diumenge 7 de desembre a la Pineda de Can...