Esteu aquí

Acaba el termini de recollida de sol·licituds pels pisos de protecció

S'han presentat més de 1.800 sol·licituds.

dilluns, 12 desembre, 2005 - 09:00

El divendres dia 9 de desembre va finalitzar el termini de presentació de sol·licituds per a optar a un habitatge de protecció oficial de la promoció Prat Sud Remolar 143, que es va iniciar el dia 31 d'octubre.

Aquesta promoció consta de 143 habitatges, de dos, tres i quatre dormitoris, que s'adjudicaran en règim de compraventa. Totes les vivendes tenen vinculada una plaça d'aparcament i algunes d'elles traster.

Durant el període abans indicat s'han presentat més de 1.800 sol·licituds.

Els llistats provisionals d'admesos i exclosos, tal i com consta a les bases de la promoció que es van entregar a tots els sol·licitants, es publicaran el dia 1 de febrer de 2006 a les oficines de Prat Espais i al tauler d'anuncis de l'Ajuntament. 

Posteriorment es realitzarà el corresponent sorteig davant de notari per tal de determinar els adjudicataris. Prat Espais informarà de manera adient sobre tot aquest procés.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 30 març, 2026 - 13:30

El PR3 allarga el seu recorregut fins la platja els caps de setmana i festius

Fins al 29 de setembre, el PR3 perllonga el seu trajecte fins al litoral els...

divendres, 27 març, 2026 - 14:15

La Hora del Planeta 2026 celebra 20 anys i El Prat es suma apagant la Casa de la Vila i les torres d’aigua

El municipi participarà el 28 de març en l’apagada mundial impulsada per WWF...

dimecres, 18 març, 2026 - 21:00

L’Ajuntament impulsa “Un Prat millor”, un pla d’actuacions intensives per reforçar el manteniment i la neteja de l’espai públic

Amb aquest pla es faran més de 6.000 microintervencions de millora carrer a...