dimecres, 5 novembre, 2008 - 10:15
Més de 40 ONGs de tot l’Estat es reuneixen des d’avui i fins divendres al Prat per debatre sobre noves tecnologies i inclusió social. El Centre Esplai acull la cinquena trobada E-Inclusió, on s’exposaran casos pràctics com els de Cadis, Lleó o el “Projecte de dinamització comunitària a través de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació al barri de Sant Cosme” del Prat.
A través del següent document (format Pdf) trobareu tota la informació sobre aquest encontre.
dijous, 25 juny, 2026 - 13:45
dilluns, 15 juny, 2026 - 14:15
divendres, 12 juny, 2026 - 14:30