El passat 20 de juny va tenir lloc la taula d’entitats de Voluntariat en un format diferent al que fins ara estàvem acostumats. Després d’aquests mesos de confinament, des del Punt del Voluntariat hem volgut reprendre el contacte amb les entitats per conèixer com es troben i quines són les perspectives de futur de cara a la propera tardor.

Aquesta trobada, que a causa de la situació actual que estem vivint, es va haver de realitzar en format virtual, ens va servir per compartir les experiències viscudes durant aquests mesos, a més de posar en comú les seves inquietuds davant aquesta situació.

Tot i tractar-se d’entitats amb projectes molt diversos, i dinàmiques de funcionament diferents, la incertesa del moment, es el tema principal de preocupació de totes elles. Tanmateix, moltes d’elles ja estan treballant per donar resposta a les seves necessitats tenint en compte els diferents escenaris que es puguin trobar de cara al proper trimestre.

La taula d’entitats de voluntariat es tornarà a reunir de cara a finals de setembre per continuar treballant.