Esteu aquí

Desvelades les actuacions de Festa Major

El pregó anirà a càrrec de la xef responsable del Cèntric Gastrobar, Susana Aragón

Susana Aragon prego

dilluns, 8 agost, 2016 - 11:30

Ja es coneixen les actuacions de la Festa Major 2016 que es desenvoluparan a l'escenari principal que hi haurà un any més habilitat a l'estació de Rodalies. La primera de les jornades, divendres 23, començarà amb el reggae i els temes de reivindicació social dels Green Valley, seguirà amb l'ska dels alacantins Aspencat i acabarà amb la proposta festiva de la banda liderada per Marc Puig, Tapeo Sound System. La música continuarà dissabte 24 amb la mescla de reggae, funk i rumba del barceloní Macaco i continuarà amb els rockers gallecs Siniestro Total. També seran a l'escenari la Glamour Band i DJ Shine.

Pel que fa a l'altre escenari, el parc del Fondo d'en Peixo, hi passaran Martirio, Nakany Kanté, The Risas, Balkumbia, The Lindy Hoppers Band, Quimi Portet, Molly Varlet, Jordi Pujol & Friends i un tastet de músiques de la ciutat amb el Meló_dia. A l'espai de la Festa Major del Prat de la xarxa social Facebook trobareu un llistat amb algunes de les cançons que probablement sonaran l'últim cap de setmana del setembre.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 6 febrer, 2026 - 17:00

Acaba la Fira de la FP del Baix Llobregat, que ha acollit més de 16.000 alumnes durant quatre dies a la Granja de la Ricarda

Alumnat i famílies del Prat i de tota la comarca han pogut conèixer una...

divendres, 6 febrer, 2026 - 10:30

La Sala Petita de L’Artesà passa a dir-se Sala Josep Costa en homenatge al fundador del Teatre Kaddish

L’acte va tenir lloc el dissabte 31 de gener al vestíbul del Teatre L’Artesà...

divendres, 6 febrer, 2026 - 10:00

5 claus per entendre el món al 2026

La primera sessió del Cicle Coordenades al Centre Cívic Palmira Domènech...