Esteu aquí

El Prat serà enguany una de les seus de Cinema Lliure a la Platja

TEMES: Cultura

Les sessions consistiran en la projecció d’un curt d’un director/a local, seguit d’una pel·lícula en versió original

dijous, 30 juny, 2016 - 10:55

Els divendres 1, 15 i 29 de juliol, la platja del Prat acollirà tres sessions del festival Cinema Lliure a la Platja. Es tracta d'una mostra gratuïta de cinema independent que se celebra cada estiu des de 2012 a Barcelona, i que enguany arriba per primera vegada al Prat.

Les sessions consisteixen en l'emissió d'un curtmetratge d'un autor/a local,  a proposta de la Prat Film Office, i després es projecta el llargmetratge. L'1 de juliol serà el torn de "Barcelona Nit d'Hivern"; el 15 de juliol "The lobster"; i el dia 29 serà el torn de “Rumba 3: De ida y vuelta”.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 14 maig, 2025 - 09:30

El "Connecta Jove" torna a fomentar l’aprenentatge i la interacció entre jovent i gent gran en l’àmbit de les noves tecnologies

Alumnat de diferents instituts ha impartit sessions sobre eines digitals als...

dilluns, 12 maig, 2025 - 14:30

"Canviar-ho tot”, el crit unànime de la 21a Cantata Ciutat del Prat

Sis-cents alumnes van animar els joves a rebel·lar-se davant les injustícies

dimecres, 30 abril, 2025 - 12:00

La pluja no va aturar les festes del barri Sant Jordi - Ribera Baixa!

Algunes de les propostes organitzades per l'AVV es van traslladar al centre...