Esteu aquí

El Prat, a la Xarxa de Ciutats per la Bicicleta

Aquesta associació, d'àmbit estatal, treballa per facilitar i fer més segura la circulació de ciclistes pel medi urbà

dimecres, 16 març, 2016 - 10:15

El Prat és un dels més de 150 municipis que formen part de la Xarxa de Ciutats per la Bicicleta (RCxB, per les seves sigles en espanyol). Aquesta associació d'àmbit estatal treballa per facilitar i fer més segura la circulació de les bicicletes pel medi urbà.

Fa uns dies, la Federació Espanyola de Municipis i Províncies (FEMP) va acollir unes jornades en què la RCxB va exposar questions com el paper de la bicicleta en els plans de mobilitat urbana, com fomentar-ne l'ús, com tractar-ne la circulació a les ordenances municipals, etc.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 18 març, 2026 - 21:00

L’Ajuntament impulsa “Un Prat millor”, un pla d’actuacions intensives per reforçar el manteniment i la neteja de l’espai públic

Amb aquest pla es faran més de 6.000 microintervencions de millora carrer a...

divendres, 13 març, 2026 - 12:30

Canvis a l’R2 Sud i als Regionals per les obres entre Sitges i Garraf

Les obres obliguen a circular en via única i comportaran ajustos de...

dimarts, 3 març, 2026 - 14:00

Arrenca una nova edició de les Festes de la Carxofa amb les XVIIenes Jornades Gastronòmiques

La presentació del cartell, obra del creador pratenc Gabri Guerrero, i dels...