Esteu aquí

El Prat amb el Sàhara impulsa una campanya d'emergència

Fins el 20 de novembre podem portar aliments, productes d'higiene i abric a les Cases d'en Puig o al Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa

dimarts, 10 novembre, 2015 - 13:30

Les darrers pluges torrencials acompanyades d'intenses ratxes de vent han provocat greus danys en els campaments de refugiats sahrauís, situats al desert algerià del Tindouf. Moltes famílies han quedat afectades per les pèrdues en habitatges, aliments i equipaments.

Per això, l'entitat pratenca El Prat amb el Sàhara ha organitzat una campanya d'emergència per recollir aliments, elements de neteja i roba d'abric.

Els punts de recollida són les Cases d'en Puig i el Centre Cívic Sant Jordi – Ribera Baixa. Si voleu col·laborar en aquesta campannya ho podeu fer fins el 20 de novembre. 

Es necessiten: llaunes de tonyina i de sardines, dàtils, mel, fruits secs, llegums secs, oli, tomàquet fregit, llet condensada, puré de patates instantani, productes d'higiene personal, mantes, roba d'abric i sacs de dormir.
 
 

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 31 març, 2026 - 19:15

Dansa Metropolitana al Prat: El cos com a territori de llibertat i creació

Danses urbanes, espectacles de sala i activitats participatives han convertit...

dilluns, 30 març, 2026 - 13:15

La plaça de Catalunya acollirà la 8a Festa de la Salut i l’Activitat Física

Amb motiu del Dia Mundial de la Salut i del Dia Mundial de l’Activitat Física, que se celebra cada 6 d’abril, e...

divendres, 27 març, 2026 - 13:30

El Prat se suma al Dia de la Visibilitat Trans amb diferents accions de sensibilització

L’Ajuntament del Prat se suma al Dia Internacional de la Visibilitat Trans, que se celebra el 31 de ma...