Esteu aquí

Dissabte, talls a la carretera de la platja per la triatló i afectació al bus PR3

dijous, 7 maig, 2015 - 12:32

Aquest dissabte 9 de maig, amb motiu de la celebració de la XX Triatló Ciutat del Prat, es produiran talls de trànsit a la carretera de la platja, des de la rotonda del cementiri fins al final del passeig marítim.

El trànsit es tallarà a partir de les 9 h i fins aproximadament les 14 h, quan quedarà només tallat el passeig de la platja, fins aproximadament les 15.30 h.

Els autobusos i els turismes particulars podran accedir fins al tanatori municipal, mitjançant pas alternatiu, durant tota la realització de la prova esportiva.

A través del document situat a peu de pàgina podeu consultar les afectacions a la línia d'autobús PR3.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 2 novembre, 2026 - 13:15

Acaben les obres de transformació del carrer de la Serra del Cadí

La intervenció ha permès ampliar la vorera est fins a 6,4 metres sense...

dilluns, 2 novembre, 2026 - 13:00

Energia del Prat ofereix a 1.500 llars energia generada a les teulades de la ciutat a meitat de preu que les elèctriques

La comunitat ciutadana d’energia del Prat de Llobregat es converteix en la...

divendres, 23 octubre, 2026 - 12:30

El carrer del Riu Llobregat ja compta amb nous ressalts de seguretat a la carretera

El model està dissenyat per fer disminuir la velocitat dels vehicles, evitar...