Esteu aquí

S'acosta la preinscripció als ensenyaments postobligatoris

TEMES: Educació

Cal formalitzar la sol·licitud corresponent encara que s'estiguin cursant altres ensenyaments en el mateix centre

dimecres, 25 març, 2015 - 10:35

S’acosta el procés de preinscripció per diferents ensenyaments postobligatoris pel curs 2015-16:

• Del 12 al 19 de maig, per al batxillerat, els cicles formatius de grau mitjà de formació professional i d'arts plàstiques i disseny.

• Del 19 al 29 de maig per accedir als programes de formació i inserció (abans PQPI).

• Del 26 de maig al 3 de juny, per als cicles formatius de grau superior de formació professional i d'arts plàstiques i disseny.

Cal formalitzar la sol·licitud corresponent encara que s'estiguin cursant altres ensenyaments en el mateix centre. Aquesta sol·licitud s'ha de presentar al centre per a l'ensenyament demanat en primer lloc.

Trobareu tota la informació aquí (calendari, documentació i criteris de prioritat, consulta de centres, etc.).

En relació a l’oferta d’ensenyaments al Prat, els instituts i l'Escola Oficial d'Idiomes obren les portes per tal que l'alumnat i les famílies puguin visitar els centres i rebre informació de com funcionen abans de formalitzar la preinscripció i la matrícula.

A través de l'enllaç situat a peu de pàgina podeu consultar el calendari de presentació dels ensenyaments de batxillerat, cicles formatius, curs d'accés a cicles formatius de grau superior (CAS), programes de formació i inserció (PFI) i ensenyaments d'idiomes.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 9 octubre, 2025 - 14:45

El programa Temps per cures incorpora noves dates de canguratge dins la seva oferta estable de serveis

Una és per una activitat de l’Oferta formativa i una altra pel proper 3 de...

dijous, 9 octubre, 2025 - 09:00

L’Institut Illa dels Banyols imparteix dos certificats professionals de nivell 1

Els cursos comencen el 10 de novembre i encara hi ha places disponibles

dimarts, 7 octubre, 2025 - 16:45

Interseccions arrenca el curs 25/26 en la seva novena edició

Nou curs, nous reptes i algunes novetats