Esteu aquí

Lluís Tejedor, satisfet amb l'arxivament del cas dels alcaldes de la FMC

L'alcalde del Prat assegura que "sempre he tingut la consciència tranquil·la"

dimarts, 17 març, 2015 - 13:40

L'alcalde del Prat, Lluís Tejedor, s'ha mostrat avui satisfet amb l'arxivament de la causa judicial sobre els suposats sobresous dels alcaldes que formaven part de la Federació de Municipis de Catalunya (FMC).

En una entrevista al magazine matinal Planeta Prat d'El Prat Ràdio (91.6 FM) Tejedor ha reiterat que la FMC havia actuat correctament i no s'havia comès cap irregularitat. L'alcalde pratenc ha subratllat que sempre ha tingut la consciència tranquil·la respecte d'aquest cas, però ha reconegut que ha estat una experiència desagradable.

Tot seguit podeu escoltar l'entrevista.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 12 desembre, 2025 - 09:15

Set agents i comandaments de la policia local del Prat, condecorats en l’acte a Paiporta per agrair els policies que van acudir a la localitat durant la Dana

La ciutat valenciana va agrair en un acte divendres passat els més de 900...

dijous, 27 novembre, 2025 - 23:30

El Ple Municipal aprova els pressupostos per al 2026

La proposta de pressupost, que es va presentar en audiència pública el passat...

divendres, 21 novembre, 2025 - 15:45

El Prat comptarà enguany per primera vegada amb un Parc de Nadal

Se celebrarà els dies 30 de desembre i 2 i 3 de gener a la Granja de la...