Esteu aquí

Sancions per curses temeràries de cotxes al pàrquing del Carrefour

La Policia Local tramita diverses multes i identifica infractors a través de les xarxes socials

dimarts, 2 desembre, 2014 - 12:45

El diumenge 16 de novembre es va utilitzar el pàrquing del centre comercial Carrefour per fer-hi una exhibició de cotxes "tunning". Aquesta activitat no havia estat comunicada pels seus organitzadors a l'Ajuntament.

Durant diversos moments del matí, i especialment per la tarda, alguns dels cotxes participants van efectuar conduccions irregulars i curses temeràries en un lloc on s'havia concentrat un nombre important de vehicles i de públic.

La Policia Local del Prat va fer diverses denúncies en el lloc dels fets. Posteriorment va fer una recerca a les xarxes socials, on es van trobar vídeos de les curses amb els quals es van poder identificar vehicles participants. La Policia Local ha iniciat els corresponents expedients sancionadors per infraccions molt greus a la seguretat viària.

 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 25 juliol, 2025 - 14:30

El Consell de l’FP avança en l’elaboració de propostes de noves titulacions per al curs 2026-2027

La Comissió de Planificació de l’Oferta acorda la metodologia de treball que...

divendres, 25 juliol, 2025 - 13:00

L’Ajuntament instal·la una pantalla a la plaça de Catalunya per seguir la final de l’Eurocopa, que disputarà la selecció espanyola femenina contra l’anglesa

El partit, diumenge a les 18h, es podrà veure sota la pèrgola de la plaça de...